The Grove!

Jag älskar verkligen "The Grove" dit jag åkte häromdagen. Ett mysigt utomhus shoppingcenter, men inte så jätte mycket affärer, men miljön är så mysig :) Jag brukade gå dit när jag precis flyttat till LA och bara mysa runt. De har en spårvagn som går längs affärerna och jazzmusik som spelas ur högtalare överallt, kan inte bli bättre!

Haha min kompis åkte hem efter några timmar, men jag stannade tills sista affären slängde ut mig kl.halv elva på kvällen :)



Här fotade jag uppifrån parkeringsgaraget så man skulle se hur fint det är :) Sååå mysigt!





Fontänen på dagen och Crate&Barrel där vi var inne hur länge som helst haha, vi ställde en äggklocka på en timme och sen när vi vände oss om hade 20 min gått - observera vi vände oss om från en hylla till en annan hahaha! Snacka om finstudera utbudet ;)



Spårvagnen som går fram och tillbaka genom allt. Endast för att skapa mysfaktor för det är inte särskillt stort :)

Har skrivit en helt ny låt idag också! Känns jättekul, den bara "kom till mig" i morse. På svenska, vilket är lite ovanligt för att vara mig.. ska nog spela lite piano nu och klura ihop den :)

Kramar sålänge ha en finfin dag!


Kommentarer
Postat av: mor

Åh så mysiga kort!!! sådant mysigt ställe,älskar spårvagnen så vacker! Vad härligt att det dök upp en ny låt :-)

2011-05-08 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se